باربري مشهد به بجنورد،حمل بار از مشهد به بجنورد باربري مشهد به بجنورد،حمل بار از مشهد به بجنورد

ارزانترین باربری و حمل بار از مشهد به دتهران و شهرستانها

باربري مشهد به بجنورد توسط خاور مسقف نيسان كاميونت كاميون تريلي

​  

حمل بار و اثاثيه از مشهد به بجنورد توسط باربري مشهد 24 - اثاث كشي - بسته بندي كالا و اثاثيه منزل و اداري با بيمه نامه و بار نامه معتبر

باربري مشهد به بجنورد : اثاث كشي و اسباب كشي حمل كالا و اثاثيه از مشهد به بجنورد و اسفراين و اسپاخو و آشخانه و جاجرم و شوقان و صفي اباد و فاروج و گرمه توسط: باربري مشهد به بجنورد زير نظر اتحاديه و با حداقل 15 % تخفيف براي كليه خودروهاي حمل كالا از مشهد به بجنورد و اسفراين و اسپاخو و آشخانه و جاجرم و شوقان و صفي اباد و فاروج و گرمه از جمله نيسان وانت _خاور مسقف خاور روباز كاميونت كاميون تريلي و ده چرخ در عيد 1402 در خدمت هموطنان عزيز مي باشيم .لطفا جهت دريافت ارزانترين نرخنامه كرايه و هزينه همين الان با ما تماس بگيريد.
نرخنامه, قيمت , كرايه و هزينه حمل بار و اثاثيه منزل و اداري توسط باربري مشهد 24 به بجنورد
وانت نيسان
خاور مسقف
كاميونت مسقف
كاميون تك
كاميون ده چرخ
تريلي
1.5 ميليون تومان
2.5 ميليون تومان
2.5 ميليون تومان
3.5 ميليون تومان
4 ميليون تومان
5 ميليون تومان
 

باربري مشهد به بجنورد : مسافت بين مشهد تا بجنورد به كيلومتر و مدت زمان به ساعت جهت حمل بار و اثاثيه منزل و اداري توسط انواع خودروهاي سبك و سنگين همراه با بيمه نامه و بارنامه معتبر توسط باربري مشهد 24 به شرح زير مي باشد
ميزان مسافت از مشهد به بجنورد به كيلومتر
مدت زمان طي مسير از مشهد به بجنورد
265 كيلومتر
3 ساعت 22 دقيقه
توضيح سٔو: حمل كالا و اثاثيه منزل و اداري و تجاري از مشهد به بجنورد و كليه شهرهاي استان بجنورد كرج طالقان با بيمه نامه با ارزانترين نرخنامه قيمت و كرايه زير قيمت تمام شركت هاي باربري مشهد بسته بندي اثاثيه

باربري مشهد به بجنورد در نظر دارد حمل كالا و اثاثيه منزل و اداري و تجاري از مشهد به بجنورد و كليه شهرهاي استان بجنورد كرج طالقان و (ساير شهرهاي استان بجنورد) با بيمه نامه و ارزانترين نرخنامه قيمت و كرايه زير قيمت تمام شركت هاي باربري مشهد همراه با بسته بندي اثاثيه اصولي و حرفه ايي انجام دهد.

باربري مشهد به بجنورد در نظر دارد با همكاري شهروندان محترم مشهدي با شرايط ويژه و استثنايي كليه خدمات جابجايي و اثاث كشي و اسباب كشي هموطنان عزير را در اسرع وقت و ارزان ترين قيمت با 15% تخفيف جهت ارسال به بجنورد و كليه شهرهاي استان بجنورد ارائه نمايد.

باربري مشهد به بجنورد داراي كارگران بسيار ماهر و شعب متعدد در كليه نقاط شهر مشهد و حومه مي باشد ضمنا اين مجموعه داراي انواع خودروهاي سبك و سنگين نيسان وانت – خاور مسقف – كاميونت – كاميون تك – كاميون ده چرخ و تريلي مي باشد كه در نوع خود در بين شركتهاي باربري مشهد به بجنورد بي نظير مي باشد.

باربري مشهد 24 اكنون توانسته است براي بيشتر مسيرهاي بين شهري و به طور خاص مسير مشهد به بجنورد منظم روزانه سرويس به همشهريان عزيز ارائه نمايد. ارائه 15% تخفيف و همچنين سرعت عمل و دقت بالا باعث گرديده است كه امروز باربري مشهد 24 يك از مورد اعتمادترين شركتهاي باربري مشهد به بجنورد لقب بگيرد.

در پايان مجددا يادآوري مي نماييم جهت هرگونه اثباب كشي و اساس كشي از مشهد به بجنورد و ساير شهرهاي استان بجنورد از جمله كرج طالقان و ... حتما با يكي از شماره هاي زير تماس برقرار نماييد.

051-35224818 051-36036336 051-38766336 09153664818 09159110356


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/12/1 ساعت: ۰۹ توسط:barbarimashhad :